Kevin van Kippersluis te gast bij LOVE Sport Extra

• woensdag, 08 okt 2014
  • Leestijd: 1 minuut

Woensdag 8 oktober om 18.00 uur is FC Volendam voetballer Kevin van Kippersluis te gast in L.O.V.E. Sport “Extra”

Kevin van Kippersluis(21) doorliep de jeugdopleiding van FC Utrecht en speelde vanaf de zomer van 2012 voor het belofteteam van de Domstedelingen. In zijn eerste seizoen kwam de buitenspeler nog tot elf doelpunten, maar in het half jaar erna kwam hij niet verder dan twee. In januari 2014 besloot de clubleiding Van Kippersluis te verhuren. Excelsior besloot om hem voor een half jaar over te nemen. Zijn debuut maakte hij op 17 januari, toen er met 1-1 gelijkgespeeld werd tegen FC Dordrecht. Na een paar wedstrijden verloor hij zijn basisplaats, waarna hij aan het eind van het seizoen terugkeerde naar Utrecht. In juli 2014 maakte hij de overstap naar FC Volendam.

Om 18.30 uur bellen met…Hans de Koning

Presentatie: Jack Mühren en Bert van der Poppe